obr.-2-overweight

MODAFINIL PRO HUBNUTÍ

Modafinil je krev výstražný lék, lékaři ho používají k léčbě poruch spánku, jako je práce na směny, spánková apnoe, narkolepsie a porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD).

Jedním z nejčastějších “vedlejší účinků” hlášeny mezi uživateli modafinilu je ztráta hmotnosti.

To vzbudilo zájem u lidí, kteří hledají nové způsoby, jak se zbavit pár kil navíc.

Zde se podíváme na to, jak modafinil podporuje hubnutí, jak ho bezpečně používat a co výzkum říká o této metodě hubnutí.

Jak přibereme?

Ačkoli mnoho různých faktorů přispívá k naší tělesné hmotnosti, nejzákladnější způsob myšlení o naší hmotnosti je tento základní vzorec:

PŘIJATÉ KALORIE – SPÁLENÉ KALORIE = +/- ZMĚNA HMOTNOSTI

Pokud například spotřebujete 3 200 kalorií denně a ve stejný den utratíte pouze 2 500 kalorií, budete mít přebytek 700 kalorií.

Pokud se provádí opakovaně, dojde k postupnému zvyšování hmotnosti ve formě tuku.

Proč je přebytečná energie uložena jako tuk?

Buňky těla používají cukr obsažený v krvi jako zdroj energie.

Hladina cukru v krvi se nemůže dostat přímo do našich buňěk. Musí být doprovázena hormonem známým jako inzulín.

Jakmile je glukóza uvnitř buňky, může se rozkládat a vytvářet energii.

Když máme nadváhu, znamená to, že buňky mají přístup k více energie, než potřebujeme. Tělo pak ukládá všechny přebytečné energie jako tuk.

Modafinil pro hubnutí
Neexistuje žádná taková věc jako “kouzelná pilulka na spalování tuků” bez ohledu na to, kdo tvrdí, že ano.

Modafinil není magic pilulka číslo jeden.

Existují však nástroje, které mohou vést tělo rychleji tam, kam chcete – v tomto případě zhubnout.

Nemyslete si, že modafinil je “spalovač tuků”. Přemýšlejte o tom jako o způsobu, jak zvýšit motivaci a podpořit změny ve stravě a životním stylu.

Modafinil vám pomůže překonat problémy s vaší touhou jíst při dietě a pomáhá kultivovat životní styl a stravovací návyky, které vedou ke zdravé hmotnosti.

  1. Modafinil potlačuje chuť k jídlu

Častým nežádoucím účinkem užívání modafinilu je ztráta chuti k jídlu.

K tomu dochází jako přímý důsledek stimulačních účinků léčiva na centrální nervový systém.

Existují dvě hlavní poloviny nervového systému, sympatický nervový systém (SNS) a parasympatický nervový systém (PNS).

SNS je zodpovědný za “boj nebo útěk” efekt. To nás také nutí být ve střehu během dne. Stimuluje svaly, mozek, srdce, plíce a nadledvinovou polevu.

Jeho cílem je zvýšit hladinu energie a smyslové vnímání.

Spolu s stimulující části nervového systému odpovědné za tuto mimořádnou energii a povědomí, SNS také zpomaluje orgánové systémy, které nejsou okamžitě nutné se dostat z nebezpečí.

To platí pro trávicí a imunitní systém, stejně jako ledviny.

Jedním z doplňkových produktů zastavení trávicí funkce je potlačení hladu.

  1. Modafinil zvyšuje metabolismus

Metabolismus lze považovat za “tok energie” v těle. To je, jak ukládáme a používáme energii, která získáváme z naší stravy.

Lidský metabolismus je velmi komplikovaný. Záleží na pečlivě vyváženém působení chemických látek, jako jsou hormony a neurotransmitery, které pracují s játry, žlučníkem, ledvinami a jednotlivými buňkami v těle.

Buňky těla obvykle extrahují cukr z krve pomocí hormonu zvaného inzulín. Jakmile je v buňce, může se rozkládat, aby vytvořil energii. Když máme nadváhu, buňky mají přístup k více energie, než potřebují.

Tělo ukládá přebytečnou energii ve formě tuku.

  1. Modafinil zvyšuje motivaci

Motivace je prospěšný proces pro lidské tělo. Řídí naše každodenní návyky a naše úsilí plnit úkoly.

Mezi naše nejsilnější motivační faktory patří hlad, touha po reprodukci a naše potřeba úspěchu a jistoty.

Motivace je poháněn několika důležitých struktur v mozku a je zprostředkována hormon dopamin.

Někteří lidé postrádají dostatek dopaminu efektivně provádět proces motivace. Například, lidé s ADHD mají často nízké hladiny dopaminu v mozku a to může být pro ně obtížné dokončit konkrétní úkoly.

Jednou z primárních funkcí modafinilu je zvýšení hladiny dopaminu v mozku. To se používá k léčbě onemocnění, jako je ADHD spojené se sníženou hladinou dopaminu.

Dokonce i lidé bez diagnostikována ADHD mohou těžit z modafinilu schopnost zvýšit dopamin.

To je hlavní důvod, proč se lidé rozhodnou vzít modafinil zvýšit jejich zaměření a koncentraci. Může také sloužit jako užitečný nástroj pro optimalizaci procesu motivace a pomáhá nám snadněji se držet našich plánů.

Proto může také zvýšit naši motivaci k úspěšné stravě. Mnoho lidí může mít prospěch, udržet trochu extra motivaci, dokud nedosáhnou své cílové hmotnosti.

Jak používat Modafinil pro hubnutí

Pokud jde o hubnutí, bude vždy existovat hlavní kritérium pro dietu a životní styl. To jsou základní příčiny nadváhy.

Bohužel, žádná pilulka bude nikdy schopen nahradit správnou rovnováhu mezi dietou a cvičením.

Modafinil je proto užitečným nástrojem pro podporu procesu hubnutí a pomáhá nám držet se plánu.

Můžeme použít Modafinil projít nejnáročnější část procesu v prvních několika týdnech, stejně jako dlouhodobé udržet naše nově vytvořené návyky.

Pochopení omezení modafinilu, spolu s jeho silné stránky, vám pomůže používat tento lék efektivněji jako součást režimu hubnutí.

Zde je pět jednoduchých kroků k použití modafinilu jako lék na podporu života pro hubnutí. Vezmeme-li v úvahu naši duševní filozofii a proces stanovování cílů, stejně jako změny ve stravě a životním stylu.

Krok 1: Nastavte dosažitelný cíl

Všichni jsme slyšeli to předtím, hubnutí program podporovat 5 kg týdně hubnutí! Zní to skvěle, ale není to realistický (nebo bezpečný) cíl.

Tyto dietní plány téměř vždy selžou, protože povzbuzují lidi, aby si mysleli, že hubnutí jako krátkodobý plán.

To je špatný způsob, jak přemýšlet o hubnutí.

Většina lidí na těchto plánech ztratí velkou část své hmotnosti během prvního týdne stravy, pak postupně méně, dokud dieta buď skončí, nebo se vydávají, a v tomto okamžiku dostanou veškerou váhu zpět a ještě více.

To je způsobeno ztrátou hmotnosti vody v prvním týdnu a problémy s motivací v nadcházejících týdnech.

Přemýšlejte o tom takhle; chvíli trvalo, než se dosáhlo aktuální hmotnosti, takže bude chvíli trvat, než se ho znovu zbavíte.

Přestože nástroje jako modafinil může být prospěšné pro urychlení tohoto procesu, hubnutí bude vždy dlouhodobá záležitost. Proto je nejlepší podívat se na hubnutí jako dlouhodobou změnu ve stravě / životním stylu.

Vytvořte plán hubnutí v měsících, ne týdnech nebo dnech.

To bude mít mnohem větší šanci na úspěch, než kdy poskytované krátkodobým plánováním.

Hubnutí Cíl plánování

Chcete-li to provést, podívejte se na aktuální váhu a porovnejte ji s ideální váhou. K určení zdravé cílové hmotnosti můžete použít nástroje, jako je index tělesné hmotnosti.

Řekněme, že zjistíte, že k dosažení ideální hmotnosti musíte ztratit asi 30 kg. Realistický cíl k dosažení a udržení této hmotnosti je po dobu přibližně 4 nebo 5 měsíců.

To by zahrnovalo konzumaci menších porcí jídla a cvičení alespoň třikrát týdně.

Při stanovování tohoto cíle, ujistěte se, že být upřímný sám k sobě.

Chcete-li nastavit cíl, který můžete splnit a dosáhnout. V opačném případě je pravděpodobnější, že selžete a budete odrazeni. Pokud si nemyslíte, že se budete držet svého cvičebního režimu, změňte ho.

Možná místo toho se zaměřte na cílených 30 kg za 12 měsíců.

Na tom není nic špatného.

Krok 2: Pochopte své energetické požadavky

Nejjednodušší způsob, jak začít, je vypočítat to, co nazýváme bazální metabolismus nebo zkrácený BMR.

Jedná se o výpočet, který bere v úvahu váš věk, pohlaví, výšku a váhu odhadnout, kolik kalorií používáte denně k udržení života.

Nezahrnuje žádné aktivity, které děláte během dne. Můžete je přidat dodatečně.

To je počet kalorií, které by vaše tělo spotřebovávalo každý den, kdybyste celý den seděli v křesle bez jediného svalového pohybu.

Průměrná žena potřebuje kolem 1400 kalorií denně. Průměrný člověk potřebuje kolem 1800 kalorií denně.

Věk, hmotnost a výška také hrají důležitou roli v tomto ohledu, takže je nejlepší počítat své vlastní. Skvělý nástroj pro detekci této situace je on-line BMR kalkulačka.

Odtud můžete přidat úroveň cvičení získat celkovou rychlost metabolismu.

Najděte přibližné hodnoty na nete pro různé aktivity. Můžete také použít vestavěná zařízení, která se nacházejí na mnoha cvičebních strojích, nebo můžete použít obecnou kalkulačku, například mnoho nástrojů, k jejich výpočtu na základě denní úrovně aktivity.

Pamatujte si, že to nemusí být super přesné, stačí dát přibližnou hodnotu, takže si můžete udělat rozumný odhad, kolik byste měli jíst denně.

Pochopení vašich každodenních energetických potřeb dává do perspektivy kalodickou úroveň uvedenou na mnoha potravinách, které jste jedli.

Krok 3: Naplánujte si dietu

Nyní, když víte, kolik energie spotřebujete denně (přibližně), je čas začít přemýšlet o jídle, které jíte.

Cílem je konzumovat méně kalorií z toho, co jíte, než vaše tělo potřebuje za den.

Jedním z nejběžnějších způsobů, jak to provést, je ovládání částí.

To je, jak populární hubnutí režimy to, stejně jako Jenny Craig, který pracoval pro mnoho lidí v průběhu let.

To se provádí tím, že jí stejné jídlo, jako jste měli předtím, ale asi 25 až 50% menší porce než obvykle.

Nejlepší způsob, jak to udělat, je zjistit počet kalorií obsažených v každém jídle. Toho lze dosáhnout pomocí on-line nástrojů, jako je My Fitness Pal.

Můžete zadat jídlo do databáze, abyste získali přibližnou kalorickou distribuci potravin.

Řezání částí může být náročné.

Jíst hodně jídla každý den může zvýšit kapacitu žaludku. Přizpůsobujeme se velkému množství jídla a začínáme být závislí na těchto velkých porcích, abychom se cítili spokojeni

Když změníme stravu, tělo se musí znovu přizpůsobit menším porcí.

To může chvíli trvat.

Mnoho lidí vidí tyto silné chutě jako výzvu a selhání před všechny výhody se projevují.

Naštěstí, existují nástroje, které můžete použít k překonání těchto cies, například modafinil, což nás vede ke kroku 4.

Krok 4: Vezměte modafinil

Modafinil může být vynikajícím nástrojem na podporu hubnutí. Funguje tak, že zvyšuje rychlost našeho metabolismu (a tím i spotřebu energie). Výhodou je také snížit chuť k jídlu na podporu menších velikostí potravin.

Nejhorší část snížení našeho příjmu potravy je chutě, které způsobuje.

To často vede lidi k přerušení stravy. V mnoha případech se odrazí ještě dále než dříve.

Modafinil omezuje chuť k jídlu jeho modulační účinek na část centra hladu v mozku. To usnadňuje snížení množství potravin, které konzumujeme denně.

Nejlepší způsob, jak používat modafinil je vzít první ráno po zdravé snídani.

To pomáhá maximalizovat účinky modafinilu během hodin probuzení během dne a zajišťuje, že v dopoledních hodinách dostáváme naše důležité živiny.

Po celý den, modafinil zvyšuje náš metabolismus a snižuje chuť k jídlu – mnoho lidí, kteří berou modafinil zprávu, že jdou celý den bez jídla.

To může být škodlivé, pokud půjdeme příliš dlouho bez jídla, takže doporučujeme, abyste si po snídani vzali modafinil.

To obvykle snižuje chuť k jídlu až do večeře.

Krok 5: Praxe každý den

Správa množství spálené energie je stejně důležité jako řízení množství spotřebované energie.

Chcete-li produkovat čistý energetický výstup potřebný k hubnutí, je třeba zvýšit množství energie, kterou vaše tělo spotřebovává denně.

To může být tak jednoduché, jak každodenní chůze, nebo tak komplexní jako získání osobního trenéra.

Sledování hubnutí jako dlouhodobý plán je velmi užitečné pro cvičení.

To vám umožní začít v libovolném tempu a postupně přidávat.

Možná, že v prvním týdnu uděláte nějaké extra chůze, pak následující týden přidáte snadný běh. Postupně to můžete zvýšit a zahrnout náročnější cvičení.

Bezpečnost použití modafinilu pro hubnutí

Modafinil je považován za bezpečný lék, ale může způsobit některé nežádoucí vedlejší účinky.

Mezi nejčastější vedlejší účinky, které lidé cítí při užívání modafinilu pro hubnutí jsou nespavost, úzkost a bolesti hlavy.

Oba tyto nežádoucí účinky jsou obvykle způsobeny dehydratací nebo nadměrnou stimulací. Proto jejich řízení závisí na uvolnění centrálního nervového systému a zajištění denního příjmu nejméně 2,5 litru vody.

Shrnutí: Modafinil pro hubnutí

Modafinil může být velmi užitečným nástrojem na podporu hubnutí.

Podporuje menší velikosti porcí snížením chuti k jídlu, zvyšuje spotřebu energie tím, že zvyšuje metabolismus a zlepšuje motivaci tím, že zvyšuje koncentrace dopaminu.

Modafinil se nejlépe používá k podpoře hubnutí v kombinaci se změnami ve stravě a životním stylu. Menší porce a cvičení jsou vynikajícím místem pro začátek. Modafinil se pak používá k optimalizaci těchto změn.

Stanovením realistického cíle, změna rutiny o jídlo a cvičení, a trochu podpory modafinilu, můžete bezpečně a efektivně tlačit tělo na zdravou váhu.

Tags: No tags